Light to the Night
An unsolved case haunts two detectives for 18 years, but a new lead may give them a chance to finally uncover the truth.
He Youanhang and Ran Fangxu clashed over a missing person case years ago. Now retired, they revisit the unsolved mystery, determined to solve it.
He and Ran once arrested a suspect in the case in that year. Revisiting the scene, he laments the elusiveness of the truth.
A startling discovery leads them to believe someone may be manipulating them from the shadows, and takes the case into a new direction.
He Xiaohe's transfer request is denied. They continue the investigation, and He and Ran witness the missing child attacking someone with a knife.
He and Ran reopen the missing person case and finally uncovers a new lead. He Youanhang shows his frustrated daughter the old case files.
The suspect makes accusations against He and Ran; He Xiao is tasked with handling the aftermath of the child's injury.