#LikeMe
When Caro starts at her new high school, only jock Vince and class queen Camille talk to her.
Vince is more amused than embarrassed when the press pictures of him seemingly kissing Caro render his girlfriend Camille jealous.
Vince only enters the school play auditions after Camille demands it. However, he manages to land the part of male lead.