Link Click
In a corner of a busy city, there is a small store called "Time Photo Studio" that is open for business.
Lu Guang and Cheng Xiaoshi of the Time Photo Studio receive a task from an unnamed client.
Cheng Xiaoshi realises that the mission was directed towards an unspeakable memory.