Liquid Science
The Wu-Tang Clan's GZA travels far and wide to meet innovators who are changing the world.
Global Warming
GZA travels the country to speak with scientists who are tackling climate change and pays a visit to the world's largest hurricane simulator.
Living Forever
GZA explores efforts by several groups to achieve immortality, either physically or digitally, or both.
Virtual reality isn't just about games. GZA heads west to learn how it's being used to transform media and surgery.
Some say technology hurt the music business, but GZA explores how it's opened new doors and may ultimately make the art form better than ever.
GZA checks out high-tech developments that are revolutionising transportation, from self-driving cars to magnetic hoverboards.