Little Disasters
A group of new mother friends are torn apart when one is accused of injuring her baby, fracturing their bond and nearly destroying their families.
The Perfect Mother
A mother rushes her baby to the emergency room, where the doctor calls social services on her.
The police and the social services look into the case. The group's tensions begin on holiday.
As the investigation continues, shocking discoveries are made. Cracks form in the Carrisford's perfect family as their friends become increasingly involved, and hidden secrets come to light.
The friends support Jess as she faces legal action, whilst trying to pick up the pieces of their own lives. Events come to a head at the summer fair, with a shocking reveal.