Litvinenko
The story of the determined Scotland Yard Officers who worked to prove who was responsible for the death of Alexander Litvinenko, in one of the most complex and dangerous investigations in the history of the Metropolitan Police.
Drama series. Two police officers are summoned to a hospital to interview Alexander Litvinenko, an ex-Russian spy who claims to have been poisoned on the orders of Vladimir Putin.
Drama. Detective Superintendent Clive Timmons' team of police officers follow the dangerous radioactive trail of polonium across London in search of Alexander Litvinenko's killers.
Drama series. A team led by DI Brian Tarpey travel to Moscow to interview the prime suspects behind Litvinenko's murder as Timmons and Hyatt search in London for the murder weapon.