Lost Boys and Fairies
Queer performance artist extraordinaire Gabriel and his partner Andy long to adopt a child. But Gabriel's own history of childhood trauma threatens to completely derail the process.
With preparations for the adoption well under way, a shocking event changes this new-found family's life forever.