Love After Lockup
From Felon to Fiance
Johnna plans a wedding after Garrett's prison release, despite her father's doubts. Andrea has a meltdown at her Mormon bridal shower, James' friend fears Alla's addiction past.
Lizzie's release is met with devastating news. After weeks of no ring, Garrett makes an expensive purchase that upsets Johnna. Lamar gets a taste of Andrea's jealousy hours after his release.
Johnna confronts Garrett after he stays out all night, Lamar's family reunion takes a turn after a surprise guest ignites Andrea's jealousy, and Lamar and Andrea face off. Also, Angela fears the worst on Tony's release day.
Alla fears she may be pregnant, Garrett has a birthday surprise for Johnna, and shocking news from Lizzie's lawyer leaves Scott in a shambles.
Ex-gangbanger Lamar meets fiancée Andrea's Mormon kids, and they fear for her safety. Meanwhile, Johnna's dad doubts Garrett's proposal, and when James races to confront Alla he is shocked by what he finds.