Love Is a Poison
Acclaimed lawyer Shiba Ryoma and brilliant con artist Haruto team up to resolve complicated legal cases using unethical methods while juggling their growing feelings for one another.
After meeting a young man named Haruto, elite lawyer Shiba can't stop thinking about him; he goes camping to clear his mind but runs into Haruto.
Shiba begrudgingly allows Haruto to stay with him but is impressed by his cooking; as Shiba struggles with a case, Haruto offers to help.
Shiba and Haruto team up on the court case between the influencer and the advertising agency; after the trial, Haruto asks Shiba for a reward.
A start-up company asks Shiba to prevent a whistleblowing incident; Haruto goes undercover to get close to the potential informer.
Unable to focus on an urgent new project, Shiba holes up in his office and tries to push Haruto out of his mind; Haruto soon arrives with food.
Shiba learns that the police are closing in on the criminal group Haruto belongs to; a young man tells him of Haruto's true character.