Love is Like a Cocktail
Quiet but capable, Mizusawa Chisato is a beautiful leader who has a secret that only her husband, Sora, knows about: she loves to drink, and when she's drunk, she becomes extremely adorable! What bliss will Sora's cocktail bring tonight? "Yoidere," the drunken comedy cocktail about Japan's most lovey-dovey couple.
First Glass: Plum Splet
Mizusawa Chisato works at a PR firm, and is a calm and cool office lady, at least so her coworkers think, but Chisato has a hidden side to her. When she drinks, she acts extremely cute. One day, a junior at her office named Koharu asks her for help, and invites Chisato to drink, but Chisato turns her down...
Chisato swears off liquor and works overtime every day as an important deadline draws near... but the exhaustion and absence of drinking from her routine quickly leads to withdrawal!
Shiraishi Yui is Chisato's colleague who sees her as a rival. She becomes depressed when Chisato's proposal for a new PR job is approved, so Chisato invites her out for dinner.