Love Revolution
Gong Joo-young, a high school student, falls in love at first sight with Wang Ja-rim, a pretty but standoffish girl. Despite her cold attitude, Joo-young goes to great lengths to win her heart.
Every First Meeting is Mostly Fate
Gong Joo Yeong, a 17-year-old high school student, bumps into Wang Ja Rim on his way to the school and falls for her at first sight.
"Giving Up" Is Just for Counting Cabbages
Winning Ja Rim's heart isn't easy for Joo Yeong, especially when he doesn't have much experience in dating girls.
Despite his efforts, sweet love confessions from Joo Yeong are still not enough to move Ja Rim's heart; Joo Yeong attempts to earn her heart at the school trip.
Joo Yeong prepares for the talent show at the retreat camp, wanting to look good for Ja Rim; Joo Yeong is once again left at an awkward moment that could make Ja Rim upset.
Misunderstandings are everywhere; Joo Yeong is so depressed that he speaks bluntly to Ja Rim; Ja Rim tries to clear the air.
Feeling more confident than ever, Joo Yeong thinks now is the time to confess his heart; he practises even more with cheesy love confessions.