Mad Dogs
The gleefully unpredictable drama continues to throw up surprises. Tensions simmer as Woody, Quinn, Baxter and Rick stumble into a scenario that is spiralling out of control. (S1, ep 2)
Paranoia swells as the delectably dark-humoured drama nears its conclusion. Desperate times call for desperate measures, and Woody, Quinn, Baxter and Rick come up with a plan. (S1, ep 3)
The critically applauded drama concludes, finishing on the headiest of highs. Barricaded in the villa, things really do go from bad to worse for Woody, Quinn, Baxter and Rick... (S1, ep 4)
Two years later and the boys have all made fresh starts under fake identities. A reunion awaits, however, when Baxter stumbles upon some key information. (S3, ep 2)