Mafia Spies
The CIA teams up with a branch of the mafia in an attempt to take down Fidel Castro, spiralling into a story filled with spies, gangsters, mistresses, Sinatra, JFK, and even James Bond.
Revolution spells game over for the mob's golden goose in Havana; a new game begins for the CIA as it grapples with Presidential orders to have Fidel Castro "sawed off."
The Betrayers
The CIA begins working with a rogue gallery of colourful characters as it attempts to eliminate Cuban leader Fidel Castro. Foremost among them is legendary mob fixer, Handsome Johnny Roselli.
The risqué private life of Chicago mob gangster and spy, Sam Giancana gets unwanted attention from the FBI and the press just as the CIA prepares its top-secret invasion of Cuba at the Bay of Pigs.
Facing political humiliation, the Kennedys double down on their plot against Castro. Meanwhile, things get personal for gangster spy Johnny Roselli, and he decides to take matters into his own hands.
Conflict between the US and Castro boils over when the CIA's actions in Cuba lead to a nuclear showdown with the Soviets. Roselli must contend with news of a national tragedy in Dallas.
The fallout begins as Johnny Roselli, Sam Giancana and the CIA face the music as the lid blows off their scandalous involvement in the Castro assassination plots.