I Saw the Sun Rise
Charming paradise-based private eye Thomas Magnum is back in this fast-paced reboot of the hit 80s show.
Magnum's on the hunt for a woman's true identity after her husband-to-be learns she's had loads of facial surgery.
An art connoisseur and close friend of Higgins who recently hired Magnum to test his security is murdered, and Thomas is arrested as the main suspect.
TC asks Magnum to take on a case to help acquit the father of one of TC's young football players who is accused of murder.
An ageing tycoon asks Magnum to find his lost love, who he says just recently contacted him -- but she died 30 years earlier; Rick and TC meet a fellow vet who is having a hard time adjusting to civilian life.