Man Like Mobeen
Wifey Riddim
When Mobeen learns that his little sister Aks has been suspended from school for fighting, he realises he might not be the best role model. His uncles suggest that an arranged marriage might bring a much-needed female perspective into Aks's life.
Eight has gone missing, so Mobeen and Nate go to find him. Discovering him hiding in an abandoned den, Eight reveals that his beloved Dadha is dying and wants to see the boys one last time before he passes to the upper room.
Staring hate, violence and societal fractures in the face, Mobeen and his crew see the far right at an anti-Islam demonstration. After Aks throws a flask and hits their leader square in the face, Mobeen takes the blame and is subsequently arrested.