Man With A Camera
Mike is taken hostage after a bank holdup in which the owner is killed. The egotistical young robber and killer falls for Mike's suggestion that he take photos of him and send them to the newspapers to build up his image. Mike tries to provide clues to the robbers' plans in the photos.