Marriage Contract
When Hye-soo goes to apply for a job at a restaurant named The Promise, she saves her daughter Eun-seong from being hit by a car.
After overhearing Ji-hoon's conversation, Hye-soo volunteers to get married. Chaos breaks out when loan sharks come to the restaurant.
Hye-soo interviews at the hospital with Ji-hoon, but their caseworker wants to see Eun-seong. Ji-hoon grudgingly tries to win Eun-seong over.
Na-yoon arrives at Ji-hoon's place while Hye-soo is visiting. Ji-hoon rebuffs her advances and introduces Hye-soo to her as his fiancée.