Married by Mum and Dad
Men and women who have been unlucky in love have agreed to put their love lives and their future in the hands of the people who know them best: their parents.
Mitch's parents go on a final date and decide on their final choices whilst Christina's parents propose to the man they want her to marry. Marivic's best friend is shocked about this dating situation and John joins the show.
Mitch's parents pick his bride and Mitch proposes to her. While John goes on dates with his potential brides, Christina and her parents decide what they should do next.
Mitch's fiance buys a dress but keeps the wedding a secret from her family. John's parents propose to their top pick, and Christina's parents continue their search.