Married to the Game
Unprecedented access to the lives of the wives and girlfriends of renowned Premier League footballers during the summer break and the transfer window.
"That's the brutal thing about football."
Fresh from watching their husbands win the treble, Sara and Taylor's lives are about to be rocked by shock moves away from Manchester. Meanwhile, Cat is throwing an extravagant birthday party and has a big surprise in store for Jorginho.
It's a race against time for Matt to make it back for the birth, while Sam and Cat are focused on their own babies, i.e. their new business ventures. Meanwhile, Taylor and Sara are house hunting in their new cities with a blank canvas and a blank cheque book to match.
With her new life in Saudi beginning to take shape, Taylor is back in Manchester with her wedding just days away, and her mother Dawn is in town to give her some constructive feedback.