Memento Mori
A mutilated corpse turns up in Valladolid. An inspector and a famous criminologist follow the trail of corpses left by a sociopath with refined tastes, and the chase becomes very personal.
Carapocha believes that the murderer has achieved his goal and won't kill again, so Sancho decides to go to his new assignment in Madrid. But does Augusto plan to stop?
The latest murder and Augusto's escape drive Sancho into despair. Carapocha has a plan to catch the murderer, while Augusto discovers that he is not as safe as he thinks.