Memphis to the Mountain
A determined group of young climbers from South Memphis set out to conquer a 16,000-foot rock tower on Mt. Kenya; they endure gruelling preparation, training alongside some of the sport's most renowned figures.
Acclimatization
Nine young climbers from South Memphis embark on a journey that may reshape their lives; their first training mission on a Colorado mountain.
Exposure
High above Nevada's desert floor with Alex Honnold, the team faces fear and failure; back in South Memphis, tragedy forces a critical choice.
As the team heads to Mt. Kenya, multiple crises strike at home and on the mountain-pushing one climber off the team, another to the brink, and testing everyone's limits.