Mercedes -
Independently from each other, Entrepreneurs Gottlieb Daimler and Karl Benz built their first car in 1886 and set the foundation for Mercedes-Benz’ success. Today the Mercedes Star is the most famous symbol of the automobile industry and one of the most-well known brands in the world. MOTORVISION TV documents the rise of the Mercedes-Benz and portraits some of their most fascinating models.