Merched Parchus
True crime podcast-obsessed Carys is single for the first time in a long while. At the age of 27, she is forced to move back into her parents' house where she finds herself back to where she was 10 years ago.
On the rebound, Carys heads to a media house party with the Merched Parchus looking for something or someone to make her feel better.
Phill Meredith's book launch is torture for lazy writer Carys, but a chance meeting with author Tudur George could be the start of something big for her. Meanwhile, the Merched Parchus pursue their own life changing encounters.
Time to get fit, eat well and finally write that book. But with the Merched Parchus preoccupied with their own lives, how long can this positivity prevail?
Still reeling from Emyr's shock confession, a chlamydia free Carys escapes to north Wales for Tudur George's writing course. Meanwhile, everyone else celebrates Lowri's exhibition opening in Cardiff.