My Man is Cupid
Star-crossed love story between a love fairy and a human girl. For humans and fairies aren’t meant to be, when he accidentally shoots himself and falls in love, their fate takes a wrong turn. The two reconnect after centuries of reincarnation. Where will this story lead?