Michael Portillo's Long Weekends
Join Michael Portillo as he takes viewers on a long weekend to three of his favourite European cities of Madrid, Prague and Milan. Over these weekends, Michael reveals the secrets, sites and people that make these cities tick.
Michael spends a packed weekend on the stunning island of Sicily, dining with a Duchess, toasting a Hollywood legend and investigating the island's murderous links to the Mafia.
In the captivating capital, Michael embraces the sea-faring spirit of the great navigators, savours quirky and fiery cuisine and loses himself in melancholic folk music.