Midnight Family
Marigaby is a medical student by day—and by night, she saves lives with her family in Mexico City’s high-stakes business of private ambulances. As pressure from both worlds threatens to drag her down, Marigaby will do whatever it takes to stay afloat.
Aspiring doctor Marigaby tries to balance university life with her family’s ambulance business. Her father, Ramón, is hiding something.
While Ramón struggles to keep his secret, Marcus—the older Tamayo brother—receives life-changing news.
An earthquake takes out the medical clinics, putting Marcus and Marigaby’s skills to the test. Julito, the youngest Tamayo, faces his fears.
Marigaby’s school discovers she’s breaking the rules. Ramón’s health issues worsen. Julito is presented with an ultimatum.
Marcus and Cris bring their all at a rap battle, where the fight gets personal. Marigaby clashes with Bernardo’s family.