Midsummer Night
Break-ups and Falling in Love
Carina invites the entire family to celebrate midsummer and prepares to share some major news.
Lust
Confused that Lysander has been invited to the party, Hanne asks questions requiring answers. Darius and his parents show who they really are.
Secrets flare up in every corner of the garden. Lysander faces life-changing news, while Håkan and Sara disagree on the future.
Johannes is tired of keeping up the facade, Petronella takes a step to open up to him and Helena decides to make a confession.
The family members come together as they grapple with Carina and Johannes' news. Darius and Hanne make a big decision, and the party changes course.