Million Dollar Matchmaker
The Ken Doll and the Cliff Diver
Patti tries her best to help Justin, the "Human Ken Doll" and Claudia, a three time divorcee who can't help but find herself cliff diving into toxic relationships, Claudia may be beyond Patti's help.
This time, Patti helps reality TV star Farrah Abraham and an overprotective dad who needs his sexy back.
Patti takes on Anna Lisa, a party girl who wants love. Tony needs an intervention, or he could end up alone forever.
A high-powered perfectionist wants to find their match; an overtly sexual singer's search for true love.
Derek, a fashion designer, is too shallow to settle and Traci, a DJ, harbours some major trust issues; a client begs for a second chance when their contract is revoked.