Mimicus
Art school students strive to prove that they are true in a culture where imitating one another is the norm. Han Yoo Sung is an outspoken, cold-hearted son of a wealthy family.
Ha Yu Seong
Many aspiring K-pop stars dream of entering the Daehan Performing Arts High School, and Yu Seong was no exception. However, despite his passion and talent, he ends up as an ordinary 19-year-old.
Real and Fake
Yu Seong is constantly called 'the fake Su Bin', while Hyeon Wu tells Da Ra about the ill-fated connection between the two. Meanwhile, Su Bin deliberately approaches Ro Si.
After wrapping up her album promotions, Ro Si returns to school. Yu Seong and Su Bin focus on rehearsing for their performance, determined to overcome the trauma of each other's existence.
Shocked by the striking similarity between his and Su Bin's performance, Yu Seong feels trapped in an endless cycle of imitation and tries to break free. Meanwhile, Su Bin discovers a troubling secret in his mother Mi Yeon's office.
Su Bin wrestles with both hatred and pity for Mi Yeon, who remains fixated on Yu Seong. Mi Yeon, in turn, begins executing her plans to take control of Yu Seong.
After learning about Mi Yeon's schemes, Ju Mi steps in to protect Yu Seong. Meanwhile, Su Bin, who was rejected by his own mother, starts to resent Yu Seong even more.