Mission: Impossible
Members of the Impossible Missions Force utilize their unique talents to obtain a Caribbean dictator's two nuclear warheads.
Disguised as a carnival troupe, the IMF plans to rescue an Eastern European freedom-movement head from prison.
The IMF's plan to rescue a cardinal from prison needs quick revision when he is moved to solitary confinement.