Mistresses
Four women make their way through life with a number of scandalous relationships. Katie is a doctor whose fling with a terminally ill patient has lasting repercussions; Trudi is a 9/11 widow with two children, who believes her husband may still be alive; Jessica, an events organiser, is single and playing the field; and Siobhan, a barrister, finds her infertility issues have her turning to men other than her husband.
Siobhan is wracked with guilt following a passionate liaison and confesses all to Jessica. Richard asks Trudi out to dinner, but things don't go to plan. Hari and Siobhan consult a doctor about their inability to conceive.
Jessica is jealous of Alex's show of love for Lisa at their wedding and ends up making up for it. Meanwhile, Katie attempts to suppress her feelings by hooking up with a man in a bar, and Trudi panics about her body when Richard comes over for a romantic evening - and resorts to a body wrap that goes horrible wrong.
Despite Trudi's disapproval, Katie throws herself into an affair. Trudi labels Sally a fraudster after she claims to be Paul's mistress. Meanwhile, Richard attempts to charm Trudi into the bedroom, but their relationship takes a turn for the worse. Hari arranges to see a specialist, and Katie finally confesses about her relationship.
Trudi's shocking discovery leaves her reeling. Siobhan faces a devastating dilemma. Meanwhile, Jessica is torn between her feelings for Alex and what's right for them both, and Katie is called to a panel hearing about John's death.