Mobster Confessions
John Veasey
A hit man for the Philadelphia mob is targeted by his own Mafia family. After surviving an attempted hit, he testifies against the men he once swore to protect.
Andrew Didonato
A New York thug is seduced by the power of the Gambino crime family. But when they turn on him, he must choose between being hunted by the Mob or working with the authorities.
Enticed by the riches of life in Las Vegas, one man is willing to do anything for the Chicago Mob, until the FBI warns him that he is about to be murdered by his own Mafia family.
A son, desperate to escape the grip of his brutal mafia father, faces a difficult decision: turn on his own dad or be forced to continue a life of crime.
A son who idolises his mobster dad seeks revenge on his mafia friends when his father goes missing.
A crooked policeman turned mob informant whose only motivation is money risks his life to help dismantle the Philadelphia mob.