Moeyo Ken
Yuuko, Toshie and Kaoru follow in their fathers' footsteps to protect their people against outlawed and unlicensed beasts. Ryunosuke and his newly licensed monster cat Nekomaru join their Mobile Shinsengumi team.
Yuuko attempts to set up Sazaku and Ryuunosuke, and Gennai convinces Nekomata to participate in an experiment.
Yuuko, Toshie and Kaoru teach Ryuunosuke about the wonders of women, before he unexpectedly runs into Koyuki.