Monster High
Following the teenage children of famous monsters as they discover who they are, embrace their differences and learn to be fierce and fearless at the one place where they all belong.
Food Fight / Unfinished Brain-ness
Draculaura practises witchcraft illegally so Clawdeen and Frankie must help her subdue the tater she brought to life; Frankie, cursed from their brain's past life, gets help to break it.
To evade Monster Hunters, Clawdeen must embrace her human side to save herself and Cleo; Frankie's picture day panic causes them to ZAP the school camera into a soul sucking menace.
Toralei & Lagoona threaten to expose Draculaura as a witch, sabotaging her campaign to be Head Fearleader. Clawdeen's friendship with Frankie & Draculaura is tested when she's invited to join Monster High's werewolf pack.
To discover the cause of her mother's disappearance, Clawdeen opens a portal in the catacombs and releases her brother Clawd, who tells Clawdeen the whole truth about their mother.