Mounted in Alaska
Growlin' and Howlin'
A polar-bear mount is taken from a family restaurant and is refurbished. Elsewhere, Dave tries to create a paper print of a fish by practising gyotaku.
The team cut a warthog in half so that they can mount both sides, and Aaron makes his first full-size mount.
Russ prepares himself for the Safari Club International Taxidermy Competition whilst Sam re-models a leopard. Elsewhere Aaron has a challenging client who changes his mind halfway through the mounting process.