Mr Inbetween
Ray Shoesmith is a father, ex-husband, boyfriend, and best friend, and also a criminal for hire. While partaking in criminal activities, Ray tries to maintain relationships with those who are important in his life.
The Pee Pee Guy
A business associate falls from grace, while Ray takes the fall for a mate; a chance meeting in the park; a new apprentice.
Unicorns Know Everybody's Name
The wrong guy gets the good news, and Unicorns do exist; the first of a thousand kisses; good old revenge.
A look at anger mismanagement, what life is like with no such thing as Jesus, and the killing of one's brother-in-law.
Ray doesn't like surprises, sit downs or sandwiches; Brittany asks tough questions, while Ray hands out trouble to those who seek it.
A nutritious breakfast is the key to good health, as is looking in the boot before stealing a car; people say they like surprises, but that is debatable.