Mr. Magoo
Skyfall: Magoo, atop Fizz's zeppelin, thinks he has landed on an island. (S1, ep 2)
Firefighter for a Day: Firefighter Magoo mistakes Fizz for a cat stuck up a tree. (S1, ep 5)