Mr. Pickles
Tommy's Big Job
Tommy falls for a young farmer girl, but she's not interested in a man without a job. Tommy sets out to find a job.
Father's Day Pie
When Mr. Goodman's Father's Day pie goes missing, Tommy and Mr. Pickles set out searching for the pie thief, but meet an unexpected creature in the forest.
The Goodman's go to a baseball game, and Tommy hopes to catch a highly sought after, record breaking foul ball.
The Goodmans go on a family camping trip, and Tommy learns the frightening legend of The Cheeseman.
Tommy goes to enter the soapbox derby and meets an old time greaser in need of help. Grandpa finds the one thing that Mr. Pickles is afraid of.
Tommy sets out with Mr. Pickles to lose his tooth so he can meet the Tooth Fairy. Meanwhile, Sheriff searches for a group of wanted pedophiles.