Muhammad Ali's Greatest Fight
He was one of boxing's all-time greats, but Muhammad Ali's biggest challenge took place far from the ring--in the United States Supreme Court, where the justices debated the outcome of his 1971 conscientious-objector appeal during the Vietnam War. This riveting drama from HBO Films goes behind closed doors as Justice John Harlan II (Christopher Plummer) finds himself at odds with the status quo - and his old friend Chief Justice Warren Burger (Frank Langella) - after his perspective is challenged by his new clerk, Kevin Connolly (Benjamin Walker). This compelling film explores the intricate politics behind these historic decisions in a time of rapid social and cultural transformation in America. Directed by Stephen Frears; written by Shawn Slovo.