Murder She Solved: True Story
This documentary series follows female crime investigators as they take on some of Canada's highest-profile cases, from crime scene to courtroom. Archival news footage, police video, and in-depth interviews with the investigators and members of their teams take viewers back through the crime, the investigation and, ultimately, the outcome of the case.