Murder Uncut
The Step Mom
In 2020, Letecia Stauch reported that her 11-year-old stepson had not come home, triggering a massive search before police investigators uncovered a trail of deceit, secrets, and murder.
Murder in a Pandemic
Gretchen Anthony's family grows suspicious when they receive odd texts from her phone before things take an incredibly sinister turn when police discover evidence of a struggle in her Florida home.