Musasino!
It's summer vacation and Urawa Third High School Railroad Club's Usagi, Tokiwa, Minami, Midori, Sakura, Saiko, Kojika, and Misono are enjoying their best session ever at the local pool... that is, until Saiko reveals the the club is being abolished. What? Why?! Can the girls band together to save their beloved club before it's too late?