Music Girls
Don't Take Idols Lightly!
Hanako expresses her desire to support the Music Girls wholeheartedly to her parents. She begins her journey as a staff supporter.
The girls receive an interview for a look at the real lives of the Music Girls. Uori decides to cook up a feast to show who the Music Girls really are.