Mussulando
Dani invites her friends for a weekend at her uncle's beach house in Mussulo. After the party, they discover that Célio is missing and Sandro, with his ability to appear when least expected, is the only one who remembers what happened the night before.
The search for Célio continues. Beto blames himself for his brother's disappearance. To redeem himself for his behavior the previous night, Sandro introduces his cousin to the new neighbors: the attractive and apocalyptic Cousin Vera. It seems Dani can't stay out of trouble and gets a beating.
A man must always be prepared for war. After the beating Dani received, his friends decide to train in martial arts for self-defense; Beto and Sandro are the masters in charge of training the group, although they have no competence for it.