My Fellow Citizens!
Betrayed by his lover, a heartbroken Yang Jeong-guk heads to a nightclub. There, he meets Kim Mi-yeong, who's also just been burned in a relationship.
Park Hoo-ja seeks revenge for her father. In the process of evading capture by her minions, Jeong-guk inadvertently becomes a national hero.
Kidnapped and threatened by Hoo-ja, Jeong-guk finds he has little choice but to give in to her demands. Mi-yeong pledges to catch her attacker.
When Kim Ju-myeong asks to see a demonstration of Jeong-guk's skills as a con artist, he and his crew get to work on a real estate scam.
Jeong-guk enlists his family's talents to pull off a scheme that would set him free. Hoo-ja retaliates by planting seeds of distrust in Mi-yeong.
Jeong-guk's campaign officially kicks off. A suspicious Mi-yeong drops into his office unannounced, sending everyone into panic.