My Friends Tigger & Pooh
The Super Sleuths look for Eeyore's lost tail. Lumpy sees flickering lights and is sure they are something bad.
Lumpy's at a sleep-over but can't sleep until they find his favourite stuffed toy. Pooh should be hibernating but can't because he's hungry.