My Giant Life
The Tallest Girl in Texas
Lindsay meets with an investigator to try and find her father. Plus, Nancy wants to attend to prom, but needs to be asked by a senior in order to go.
Lindsey prepares to see her dad for the first time in sixteen years. Meanwhile, Haleigh starts wedding planning but her dad still objects.
Colleen's matchmaker sets her up again, but with a shorter man. Plus, after finding her dad, Lindsay arranges to meet him for the first time in 16 years.
While Haleigh's wedding day is not going as planned, Lindsay gets the opportunity to audition for a top casting director. Nancy gets ready for prom.
Lindsay, Haleigh, Colleen and Nancy share their unique experiences living as women who can't help but stand out, and the journeys they've taken on the show.