My Murder Story
A look at those left in the wake of a murder as they dig for the truth among the unexpected and unnerving secrets of the murdered loved ones.
The Devil's Angels
A series of mysterious deaths have plagued a small community in Kansas. The thorough investigation of one determined detective reveals a sinister plot and proves that if it takes a village to raise a family, it only takes one person to destroy it.
Last Wife Standing
A woman falls head over heels and marries a charming man, but she soon realises she got more than she bargained for, so she undertakes her own investigation to find out who she really married.
A loving daughter has lived with secrets and unanswered questions since the murder of her father, decades ago. Detectives uncover a man living a double life.
In a secluded park in Baltimore, Maryland, a disabled man is found shot to death. Now, his uncle seeks clues to bring down the predators involved.
A murder victim's family struggles with grief and finding out what really happened uncovers secrets that change everything they thought they knew, and a truth far more sinister emerges.
On a deserted road in Arkansas, a man is gunned down in his car. As the case goes cold, his daughter gets a lead from another homicide 13 years later.