My Tutor, My Love
Actress Eva (Mook Mookda Narinrak) longs to earn the approval of her boyfriend’s elite family while also chasing a career-defining English-speaking role. To boost her skills and master the language, she hires English tutor Pun (Aimm Sanpetch Kunakorn), who happens to be devastatingly handsome. What begins as a professional arrangement gradually evolves into an intense, undeniable connection. However, when Eva becomes the target of a mysterious threat, she begins to rely on Pun for more than just linguistic guidance as Pun steps into the role of a steadfast protector. As their bond continues to deepen, Eva must decide if she wants to leave her old life behind or if Pun is just a temporary distraction from what she thought her dream life was.