Mystic Nine
When the Zhang family's 401st Unit of soldiers mysteriously vanishes, the legendary Zhang Qi Shan (William Chan) is thrust into a race against time. Seeking answers, he reluctantly joins forces with the eccentric Nine Gates masters, including Huo Xian Gu (Chen Yao) and Wu Lao Gou (Joseph Zeng). Their search leads them to the eerie World-Parting Tower, a shifting labyrinth where time and space collapse in on themselves. As they navigate a web of ancient traps and spectral illusions, the group realizes they aren't just fighting the environment – they're being hunted. With the Nine Gates fractured by old feuds and hidden agendas, Qi Shan must navigate a perilous path where every step could be his last, and he starts to wonder if the tower is just a relic of the past, or a calculated trap set by a hidden enemy.